PGZ Stocznia Wojenna wsparła kolejną inicjatywę prozdrowotną - #NiebieskiMecz oraz kampanię #ArkaDlaJaj!

PGZ Stocznia Wojenna wsparła klub koszykówki Arka Gdynia w zorganizowaniu #NiebieskiegoMeczu, który w ramach kampanii #ArkaDlaJaj, promował miesiąc świadomości nowotworów męskich.

przemysł stoczniowy koszykówka

12 listopada 2024   |   16:58   |   Źródło: PGZ Stocznia Wojenna / Gazeta Morska   |   Drukuj

fot. PGZ

fot. PGZ

Jak informuje PGZ Stocznia Wojenna, podczas wydarzenia kibice mogli odwiedzić liczne punkty medyczne oferujące bezpłatne badania i konsultacje, w szczególności badania PSA dla panów 40+.

- Można też było nauczyć się na fantomach samobadania piersi i jąder. Oprócz sportowych atrakcji panowie mogli zaliczyć darmowe strzyżenie wąsów (symbol akcji Niebieski Listopad). Ze swojej strony Stocznia  zapewniła przepyszne „wąsate”, ręcznie robione pierniki oraz foto-budkę, z której korzystały całe rodziny - przekazała stocznia w komunikacie.

- Dziękujemy wszystkim za aktywny udział w tym wydarzeniu! Wspólnie możemy przyczynić się do zwiększenia świadomości zdrowotnej w naszym regionie - powiedzieli przedstawiciele PGZ Stoczni Wojennej.

Odwiedź nas na gazetamorska.pl.

Kamil Kusier
redaktor naczelny

galeria



wpisz treść
SKOMENTUJ
nick

Dodaj pierwszy komentarz