Ruszyła kampania rekrutacyjna na kierowców ORLEN Transport
Orlen Transport z Grupy Orlen, specjalizujący się w przewozie autocysternami materiałów niebezpiecznych ADR, poszukuje kierowców. Jak podała spółka, o pracę mogą się ubiegać kandydatki i kandydaci posiadający zaświadczenie ADR.
logistyka transport i spedycja wiadomości16 kwietnia 2025 | 18:09 | Źródło: PAP / ORLEN / Gazeta Morska | Opracował: Daniel Nawrocki | Drukuj
fot. ORLEN
Informując o rozpoczętej kampanii rekrutacyjnej, Orlen Transport wyjaśnił, że poszukuje kierowców zawodowych, którzy będą przewozić materiały niebezpieczne ADR. Spółka wyjaśniła, że obowiązki osób zatrudnianych będą obejmowały m.in.: przewóz paliw, ich załadunek i rozładunek, a także prowadzenie dokumentacji związanej z przewozem paliw i sprawdzanie stanu technicznego pojazdów.
Jak podała firma, o pracę mogą się ubiegać "osoby, które posiadają prawo jazdy kategorii C+E - bez względu na płeć, zaświadczenie ADR kl. 3 lub kl. 2, zaświadczenie TDT kl. 3 lub kl. 2, świadectwo kwalifikacji zawodowej, kartę kierowcy, świadectwo o niekaralności". Dodano, że "mile widziane będzie także doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku".
Spółka przypomniała, że ADR to międzynarodowa konwencja dotycząca drogowego przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych, sporządzona w Genewie 30 września 1957 r., ratyfikowana przez Polskę w 1975 r., nowelizowana co dwa lata. Obecnie obowiązuje umowa ADR na lata 2023-2025, obejmująca m.in. materiały ciekłe zapalne, stałe zapalne i gazy.
Orlen Transport z siedzibą w Płocku (Mazowieckie) powstał w 2008 r., gdy doszło do konsolidacji sześciu podmiotów transportowych działających wówczas w ramach Grupy Orlen. Obecnie to jeden z największych podmiotów w Polsce specjalizujących się w transporcie autocysternami materiałów niebezpiecznych ADR. Spółka dowozi paliwa i gaz do stacji paliw dużych koncernów, jak również dla mniejszych sieci oraz do stacji prywatnych. Prowadzi także usługi serwisowe i warsztatowe pojazdów.
Orlen Transport jest częścią Grupy Orlen, multienergetycznego koncernu, który posiada rafinerie w Polsce, Czechach i na Litwie oraz sieć stacji paliw, w tym także w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech i w Austrii. Rozwija również segment wydobywczy ropy i gazu, segment petrochemiczny, a także energetyczny, w tym z odnawialnych źródeł energii. Planuje też rozwój energetyki jądrowej opartej o małe, modułowe reaktory SMR.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź "Gazetę Morską". Codziennie aktualne informacje prosto z morza. Obserwuj gazetamorska.pl!
Daniel Nawrocki
redaktor
komentarze
Dodaj pierwszy komentarz
zobacz też
Nowy kierunek na Uniwersytecie Gdańskim. MIPMAL kształci liderów portów i logistyki morskiej
Katastrofa kontenerowca MSC Elsa 3 u wybrzeży Indii. Załoga uratowana, trwa akcja zabezpieczania środowiska
Sławków - lądowe okno na świat. Rozbudowa terminalu kluczowa dla logistyki Polski i Unii Europejskiej
Polscy armatorzy łączą siły pod wspólną marką POLSCA Baltic Ferries. Co to oznacza dla branży?
Planowane wyłączenie śluzy Nowy Świat z eksploatacji w dniach 26-28 maja 2025 r.
Port Gdynia: zaproponowano dotychczasowemu operatorowi przedłużenie umowy dzierżawy terminala zbożowego
Port Gdynia: tankowiec "Khatanga" przygotowany do opuszczenia portu
Prezydent Donald Trump domaga się bezpłatnego udostępnienia Kanału Panamskiego oraz Kanału Sueskiego
Rosja z pomocą floty cieni przemyca broń i sprzęt wojskowy dla sił marszałka Chalify Haftara w Libii
Port Gdańsk z silnym otwarciem roku. Dynamiczny wzrost przeładunków kontenerów i surowców
REKLAMA