Polscy armatorzy łączą siły pod wspólną marką POLSCA Baltic Ferries. Co to oznacza dla branży?

Trzej czołowi operatorzy promowi działający na Bałtyku – Polferries (Polska Żegluga Bałtycka), Unity Line (Grupa Polska Żegluga Morska) oraz Euroafrica Shipping Lines – zawiązali strategiczne partnerstwo pod wspólną marką POLSCA Baltic Ferries. Inicjatywa ma na celu wzmocnienie pozycji polskich armatorów na konkurencyjnym rynku przewozów promowych między Polską a Skandynawią.

biznes gospodarka morska logistyka transport i spedycja wiadomości

26 maja 2025   |   21:30   |   Źródło: Gazeta Morska   |   Opracował: Kamil Kusier   |   Drukuj

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

To odpowiedź na realną potrzebę zwiększenia siły oddziaływania naszych firm w regionie Morza Bałtyckiego i zaoferowania klientom jeszcze wyższych standardów podróży i obsługi podkreśla Jolanta Kowalska z Polferries.

Wspólna marka ma wykorzystywać potencjał trzech stabilnych i doświadczonych operatorów. Dzięki współpracy możliwe będzie nie tylko zoptymalizowanie oferty, ale też wdrażanie nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, innowacyjnych produktów oraz inwestycje w flotę.

Chcemy zapewnić naszym pasażerom i partnerom biznesowym zarówno komfort i bezpieczeństwo, jak i dostęp do innowacji, które zmienią sposób korzystania z transportu promowego dodaje "Gazecie Morskiej" Jolanta Kowalska.

Obecnie gotowy jest już szczegółowy plan operacyjny obejmujący m.in. strukturę organizacyjną, model działania, konfigurację floty oraz zakres transformacji cyfrowej. Uruchomienie marki POLSCA Baltic Ferries pozostaje jednak uzależnione od uzyskania niezbędnych zgód administracyjnych i korporacyjnych.

Do momentu ich uzyskania, wszelkie obecne zasady rezerwacji i obsługi pasażerów pozostają bez zmian. Armatorzy zapewniają, że wszystkie działania realizowane są z dbałością o ciągłość usług i komfort klientów.

Będziemy systematycznie informować o kolejnych krokach oraz nowościach, jakie planujemy pod marką POLSCA Baltic Ferries. Zachęcamy do śledzenia oficjalnej strony www.polsca.com – zaznacza przedstawicielka Polferries.

Postaw nam kawę, a my postawimy na dobrą morską publicystykę! Wspieraj Gazetę Morską i pomóż nam płynąć dalej - kliknij tutaj!

Kamil Kusier
redaktor naczelny

komentarze


wpisz treść
SKOMENTUJ
nick

Dodaj pierwszy komentarz