Wydłużono warunki finansowania Polimerów Police o kolejne miesiące
W wyniku przeprowadzonych rozmów i uzgodnień z bankami, Grupa Azoty Polyolefins podpisała Umowę Zmieniającą do Umowy Stabilizacyjnej z 15 grudnia 2023 roku, dotyczącą finansowania projektu Polimery Police. Tym samym strony uzgodniły warunki na kolejny okres obowiązywania Umowy Stabilizacyjnej, tj. do 31 stycznia 2025 roku. Umowa zmieniająca została podpisana z 15 Instytucjami Finansującymi.
biznes wiadomości17 grudnia 2024 | 16:04 | Źródło: Grupa Azoty / Gazeta Morska | Opracował: Kamil Kusier | Drukuj
fot. Grupa Azoty
Wydłużenie powoduje, że wniesienie przez Grupę Azoty S.A. oraz spółkę Grupa Azoty Police pozostałej kwoty pożyczki wspierającej do spółki zależnej do wartości 105 mln EUR (górny limit) nastąpi nie później niż do dnia 30 stycznia 2025 roku.
Jak poinformował zarząd Grupy Azoty, umowa stabilizacyjna została podpisana z datą obowiązywania od 13 grudnia br. z następującymi instytucjami finansowymi: Alior Bank S.A., Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Ochrony Środowiska S.A., Bank Polska Kasa Opieki S.A., BNP Paribas Bank Polska S.A., Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, Haitong Bank Polska S.A., ICBC Standard Bank PLC, Industrial and Commercial Bank of China (Europe) S.A. (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce, mBank S.A., Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie S.A., PZU Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych BIS 2 oraz Santander Bank Polska S.A.
Śledźcie nas na portalu X, aby być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami | gazetamorska.pl!
Kamil Kusier
redaktor naczelny
komentarze
Dodaj pierwszy komentarz
zobacz też
Polenergia i Equinor zapraszają na kolejne spotkania informacyjne dla rybaków
ORLEN zwiększa możliwości importu i magazynowania LPG w Szczecinie
Bezpieczeństwo i innowacje w żegludze. TransNav 2025 w Gdyni
ORLEN Neptun uruchamia pierwszy terminal offshore wind w Polsce
Babcock z kontraktem na usuwanie paliwa jądrowego z okrętów podwodnych
Największy projekt offshore w Polsce z wnioskiem do URE
Zanurzeni w obietnicach. Kiedy Polska doczeka się nowych okrętów podwodnych?
Dwie jednostki Damen Combi Freighter 3850 zwodowane dla Fast Lines Belgium
Świnoujście pozyskało ponad 4 miliony zł na remont promu Karsibór II
Otwarcie terminalu T3 w Baltic Hub w Gdańsku. Nowy rozdział w logistyce kontenerowej i rozwoju portów w Polsce
REKLAMA