Polska na fali innowacji. "We did it in Poland" promuje krajowe sukcesy
Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek Unii Europejskiej, a jej innowacyjność i przedsiębiorczość zasługują na międzynarodowe uznanie. Mimo to aż 41 proc. Polaków uważa, że nasz kraj pozostaje w tyle za innymi krajami Europy. Kampania "We did it in Poland", realizowana przez Fundację WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, ma na celu zmianę tego postrzegania poprzez nagłaśnianie polskich osiągnięć i wzmacnianie dumy narodowej.
biznes pracuj na morzu sprzęt i technologie wiadomości11 marca 2025 | 10:13 | Źródło: Gazeta Morska | Opracował: Kamil Kusier | Drukuj
fot. We did in Poland / Fundacja WłączeniPlus
Polska dumą Europy – nowa kampania wizerunkowa
Według badań 56 proc. Polaków odczuwa dumę ze swojego kraju, jednak tylko 4 proc. wskazuje innowacje jako jej główny powód. Kampania "We did it in Poland" koncentruje się na nowoczesnym patriotyzmie, który obejmuje nie tylko historię i krajobraz, ale także osiągnięcia polskich przedsiębiorców, naukowców i innowatorów. W spocie promującym kampanię pokazane zostaną m.in. takie polskie innowacje jak BLIK, Booksy, stacje ładowania aut elektrycznych ORLEN x WILLBERT czy możliwość płatności spojrzeniem.
Nowoczesna Polska na arenie międzynarodowej
- Prezydencja Polski to wyjątkowy moment, kiedy oczy Europy zwrócone są na dany kraj członkowski. Czas polskiej prezydencji w Radzie UE chcemy wykorzystać też do promocji polskich innowacji w biznesie. Jesteśmy wyjątkowo pomysłowi i przedsiębiorczy, a niewystarczająco wielu Polaków, jak pokazują to badania, o tym wie. Uważam, że warto taką historię o Polsce opowiedzieć całej Europie – mówi wiceminister ds. Unii Europejskiej Magdalena Sobkowiak-Czarnecka.
Projekt "We did it in Poland" ma na celu zaprezentowanie Polski jako kraju dynamicznego i innowacyjnego, który wnosi istotny wkład w rozwój Unii Europejskiej. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom promocyjnym kampania będzie przeciwdziałać szkodliwym stereotypom i budować świadomość narodowych sukcesów, zarówno wśród Polaków, jak i na arenie międzynarodowej.
Jak zapewniają orgniazatorzy "We did it in Poland" to okazja do pokazania nowoczesnej strony Polski i jej wkładu w rozwój innowacji. To szansa na wzmocnienie wizerunku kraju jako miejsca dynamicznego i przedsiębiorczego, które inspiruje i przyciąga międzynarodowych partnerów oraz inwestorów. Warto mówić o polskich sukcesach i odczuwać dumę z tego, co udało nam się osiągnąć, zwłaszcza w kontekście ostatnich udanych lat.
Postaw nam kawę, a my postawimy na dobrą morską publicystykę! Wspieraj Gazetę Morską i pomóż nam płynąć dalej - kliknij tutaj!
Kamil Kusier
redaktor naczelny
komentarze
Dodaj pierwszy komentarz
zobacz też
AH-64D Apache już w Polsce. Nowy rozdział dla lotnictwa wojsk lądowych
Ważące ponad 200 ton rury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i 3 przetransportowane do Polski
Flint Systems dostarcza pierwszy na świecie symulator spawania i cięcia podwodnego dla Marynarki Wojennej
Polenergia i Equinor zapraszają na kolejne spotkania informacyjne dla rybaków
ORLEN zwiększa możliwości importu i magazynowania LPG w Szczecinie
Bezpieczeństwo i innowacje w żegludze. TransNav 2025 w Gdyni
ORLEN Neptun uruchamia pierwszy terminal offshore wind w Polsce
Babcock z kontraktem na usuwanie paliwa jądrowego z okrętów podwodnych
Największy projekt offshore w Polsce z wnioskiem do URE
Zanurzeni w obietnicach. Kiedy Polska doczeka się nowych okrętów podwodnych?
REKLAMA