PGZ Stocznia Wojenna została sponsorem klubu AMW Arka Gdynia. Koszykarze z Trójmiasta ze wsparciem
PGZ Stocznia Wojenna, najstarsza polska stocznia, dołączyła do grona sponsorów Koszykarskiego Klubu Sportowego Gdynia S.A., znanego jako AMW Arka Gdynia. W ramach współpracy, stocznia będzie wspierać lokalną
gospodarka morska sport trójmiasto wiadomości05 października 2024 | 23:58 | Źródło: PGZ Stocznia Wojenna | Gazeta Morska | Drukuj
PGZ Stocznia Wojenna sponsorem gdyńskich koszykarzy / fot. PGZ | Gazeta Morska
PGZ Stocznia Wojenna sponsoruje koszykówkę w Trójmieście
PGZ Stocznia Wojenna, najstarsza polska stocznia, dołączyła do grona sponsorów Koszykarskiego Klubu Sportowego Gdynia S.A., znanego jako AMW Arka Gdynia. W ramach współpracy stocznia będzie wspierać lokalną drużynę koszykarską od nadchodzącego sezonu Orlen Basket Ligi. Jak mówią w Stoczni Wojennej, ten krok to kontynuacja zaangażowania w rozwój Gdyni i jej społeczności.
- Współpraca z AMW Arką Gdynia to dla nas nie tylko możliwość promowania naszej firmy, ale także sposób na dalsze wzmacnianie więzi z miastem Gdynia i jego mieszkańcami. Nasza stocznia, tak jak koszykarski klub, ma długą i bogatą historię, a wspólne działania będą dla obu stron szansą na dalszy rozwój – powiedział Marcin Ryngwelski, prezes PGZ Stoczni Wojennej.
AMW Arka Gdynia z nowym sponsorem
PGZ Stocznia Wojenna, kultywując wieloletnie tradycje Stoczni Marynarki Wojennej, od lat stanowi integralną część gdyńskiego krajobrazu. Jak podkreślają w PGZ , stocznia oferuje kompleksowe usługi w zakresie projektowania, remontowania, modernizacji oraz budowy okrętów dla Marynarki Wojennej RP.
Jako jeden z najważniejszych podmiotów przemysłu stoczniowego w Polsce, PGZ Stocznia Wojenna realizuje ambitny projekt budowy wielozadaniowych fregat MIECZNIK, które wzmocnią potencjał obronny Marynarki Wojennej RP.
- AMW Arka Gdynia to marka, która od lat buduje swój sukces na pasji i zaangażowaniu. Wspieranie jej jest dla nas naturalnym krokiem w umacnianiu naszej obecności na arenie lokalnej – dodała Beata Koniarska, członkini zarządu PGZ Stoczni Wojennej.
Dzięki podpisaniu umowy sponsorskiej z AMW Arką Gdynia, logo PGZ Stoczni Wojennej pojawi się na strojach meczowych koszykarzy, odzieży klubowej oraz w widocznych miejscach Polsat Plus Areny Gdynia. To partnerstwo podkreśla silny związek między firmą a miastem, w którym Stocznia od lat pełni rolę jednego z najważniejszych podmiotów gospodarczych.
- Cieszymy się, że tak ważny gracz w regionie jak PGZ Stocznia Wojenna zdecydował się wesprzeć nasz klub. To partnerstwo jest dowodem na to, że wspólne działania na rzecz miasta i jego społeczności przynoszą korzyści zarówno w sferze sportu, jak i gospodarki. To jednocześnie sygnał, że nasz Klub z optymizmem spogląda w przyszłość – podkreślił Bartłomiej Wołoszyn, prezes AMW Arki Gdynia.
Odwiedź nas na gazetamorska.pl.
Redakcja Gazeta Morska
użytkownik
galeria



komentarze
Dodaj pierwszy komentarz
zobacz też
Bałtyk 2 i Bałtyk 3 z FID. Rusza budowa największych farm wiatrowych na polskich wodach
Nowe odkrycie gazu na Morzu Czarnym: Turcja wzmacnia swoją pozycję w sektorze energetycznym
Stocznia „Wulkan” w Szczecinie: od kryzysu do stabilizacji. Roczne podsumowanie i ambitne plany rozwoju
Nie ma silnej Europy bez silnej gospodarki morskiej. Zakończyło się nieformalne spotkanie ministrów ds. morskich
Program "Polskie Morze", czyli repolonizacja sektora gospodarki morskiej. Co to znaczy?
Sunreef 43M Eco z German Innovation Award 2025. To nowa era superjachtów?
Orlen inwestuje w nowoczesne elektrolizery wodoru
Przemysł stoczniowy jest sztos. Marcin Ryngwelski o tym, jak stocznia instaluje urządzenia cumownicze
Gdańsk buduje przyszłość offshore. Terminal T5 kluczowym punktem dla farmy Baltica 2
Port Gdynia: zaproponowano dotychczasowemu operatorowi przedłużenie umowy dzierżawy terminala zbożowego
REKLAMA