Kolejny etap budowy promu RoPax - Stal-Rem S.A. i Remontowa Shiprepair Yard łączą siły
Zespół Stal-Rem S.A. we współpracy z Remontowa Shiprepair Yard realizuje kolejne zadanie przy budowie drugiego promu z serii RoPax.
gospodarka morska porty wiadomości08 lutego 2025 | 16:21 | Drukuj
fot. Facebook.com/Stal-Rem S.A.
Aktualnie na statku montowane są ostatnie bloki nadbudówki, które łącznie ważą 460 ton - to precyzyjna i wymagająca operacja – nie chodzi tylko o spawanie, ale przede wszystkim dokładne dopasowanie kilkusettonowych bloków, mających 10 metrów wysokości i 30 metrów szerokości, do pozostałej konstrukcji jednostki. W tym procesie kluczowe znaczenie mają doświadczenie i umiejętności specjalistów, których zadaniem jest dbać o najwyższą jakość wykonania projektu.
zobacz też
Obserwuj Gazetę Morską w mediach społecznościowych! X (Twitter), Facebook, Instagram, Threads, YouTube i czytaj gazetamorska.pl.
Redakcja Gazeta Morska
użytkownik
komentarze
Dodaj pierwszy komentarz
zobacz też
Stocznia „Wulkan” w Szczecinie: od kryzysu do stabilizacji. Roczne podsumowanie i ambitne plany rozwoju
Nie ma silnej Europy bez silnej gospodarki morskiej. Zakończyło się nieformalne spotkanie ministrów ds. morskich
Program "Polskie Morze", czyli repolonizacja sektora gospodarki morskiej. Co to znaczy?
Sunreef 43M Eco z German Innovation Award 2025. To nowa era superjachtów?
Orlen inwestuje w nowoczesne elektrolizery wodoru
Przemysł stoczniowy jest sztos. Marcin Ryngwelski o tym, jak stocznia instaluje urządzenia cumownicze
Gdańsk buduje przyszłość offshore. Terminal T5 kluczowym punktem dla farmy Baltica 2
Port Gdynia: zaproponowano dotychczasowemu operatorowi przedłużenie umowy dzierżawy terminala zbożowego
Przemysł stoczniowy jest sztos. Marcin Ryngwelski o Biblii stoczniowców. Czym jest RTB?
Europejskie porty jednoczą się na rzecz wspólnego bezpieczeństwa
REKLAMA