Grupa PKP Cargo kontynuuje rozmowy z Grupą Cosco Shipping
Dalsza współpraca w zakresie przewozów i logistyki intermodalnej, zwłaszcza w obszarze południowej nitki Nowego Jedwabnego Szlaku, była głównym tematem rozmów przedstawicieli Grupy PKP Cargo z przedstawicielami Grupy Cosco Shipping.
biznes gospodarka morska logistyka porty transport i spedycja wiadomości20 grudnia 2024 | 16:26 | Źródło: PKP Cargo / Gazeta Morska | Opracował: Kamil Kusier | Drukuj

fot. PKP Cargo
W spotkaniu wzięli udział także członkowie Zarządu PKP Cargo International. Obydwie strony podkreślają, że transport intermodalny jest najbardziej perspektywicznym rynkiem produktowym i stanowiącym priorytet w działaniach rozwojowych obydwu spółek.
- Współpraca z Grupą Cosco Shipping daje nowe perspektywy dla rozwoju przewozów intermodalnych właśnie w kontekście rozwoju południowej nitki Nowego jedwabnego szlaku i wykorzystania portu w Pireusie - mówi dr Marcin Wojewódka, p.o. prezesa zarządu PKP Cargo S.A. w restrukturyzacji.
Celem wdrażanej spójnej polityki handlowej jest efektywna współpraca poszczególnych spółek zależnych, która znacząco podwyższa ich efektywność operacyjną, jak również powala na ograniczenie kosztów produkcji transportowej. W przypadku Grupy PKP Cargo znaczącą rolę odgrywa spółka PKP Cargo International.
Grupa Cosco Shipping jest czwartym na świecie największym armatorem prowadzącym operacje w 40 państwach i posiadającym flotę ok. 480 kontenerowców.
zobacz też
Śledźcie nas na portalu X, aby być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami | gazetamorska.pl!
Kamil Kusier
redaktor naczelny
komentarze
Dodaj pierwszy komentarz
zobacz też
Ellerman City Liners przejmuje Viasea Shipping. Nowy lider europejskiego shortsea shippingu
CRIST S.A. zakończył realizację projektu mostu BR01 dla Eiffage Métal
Pierwsze turbiny z polskimi gondolami na morskiej farmie wiatrowej Baltic Power
Nowy rozdział w historii Portu Gdańsk. Rusza rozbudowa Naftoportu. Ważna inwestycja dla bezpieczeństwa Polski
Przemysł stoczniowy jest sztos. Marcin Ryngwelski o projektowaniu i montażu kabin sanitarnych na statku i okręcie
Hanwha Ocean zakończyła próby morskie nowoczesnego WTIV-a. Koreańska stocznia wzmacnia pozycję w offshore wind
Przemysł stoczniowy jest sztos. Marcin Ryngwelski o stabilizatorach na statku. Dlaczego talerze nie spadają?
Port Gdańsk otwiera nowy rozdział współpracy z Azją Południowo-Wschodnią
VanDutch 56: minimalizm, moc i morski szyk
Polskie systemy antydronowe z Gdyni w służbie bezpieczeństwa na Bliskim Wschodzie
REKLAMA